Ostatnio przeczytane - Gordon Ramsay 'Playing with Fire'

Nie jestem pewna, ale mam wrażenia, że ta książka weszła w moje posiadanie czysto przypadkowo. 'Weź 3 i zapłać za 2'. Czasami przy takich promocjach ciężko mi dobrać sensownie trzecią pozycję i w koszyku ląduje coś, co z jakiś powodów choć na chwilę przykuje moje oczy.



W związku z tym minęło dobrych kilka lat, zanim po nią sięgnęłam. A sięgnęłam również całkiem przypadkowo. Któregoś dnia poczułam, że potrzebuję odrobiny angielskiego i świata, który kiedyś był mi bliski.

Książka okazała się całkiem niezła. Jest praktycznie taka sama, jak jego programy. Niecenzuralna, ale pełna pasji i motywacji. Pod koniec czytania stwierdziłam, że można na nią również spojrzeć, jak na podręcznik biznesowy dla osób, które chcą rozpocząć swoją własną działalność (i to nie tylko restaurację), a nie mają ekonomicznego czy biznesowego wykształcenia. Ramsay zwraca uwagę, jak ważne jest 'odrobienie pracy domowej', analizowanie własnych błędów i przede wszystkim gotowość do poświęcenia i ciężkiej pracy. 

Jeżeli marzy Wam się międzynarodowa kariera, a w tej chwili Waszym jedynym dobrem jest pomysł, przeczytajcie tę książkę zanim rzucicie się w wir pracy. Jeszcze raz sprawdźcie, czy na pewno na wszystko jesteście gotowi. Przy dodatkowej odrobinie szczęścia i Wam się uda.

P.S. Jak do tej pory nie znalazłam polskiego wydania.

Komentarze

Popularne posty